La mia cucina_Bucataria mea

21 novembre 2010

Risotto alle zucchine e pancetta affumicata_Risotto cu sunculita afumata si dovlecei

Filed under: 02. Primi_Feluri I, 02.2. Risotto, 08.1 Zucchine_Dovlecei — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 00:58

Ho tagliato la pancetta a dadini e l’ho messa nella padella spessa antiaderente a fiamma alta a sciogliere il suo grasso_Am taiat sunculita cubulete si am pus-o in tigaia cea groasa, antiaderenta si fierbinte, ca sa se topeasca grasimea

Ho tolto la pancetta e nel grasso rimasto ho soffritto una cipolla rossa_Am scos sunculita cind era prajita bine si deci crocanta si am pus-o intr-o farfurie sa astepte, am taiat o cepusoara rosie si am aruncat-o peste grasimea lasata de sunculita in tigaie, pina ce a devenit lucioasa


Ho aggiunto un pugno di riso per ogni commensale più uno per la padella_In acel moment am aruncat cite un pumn de orez de caciula plus unul pentru tigaie, am amestecat bine pina cind si orezul a devenit sticlos


Ho sgrassato con un bicchiere di vino bianco secco (Arneis) e dopo che il vino si è evaporato ho aggiunto 2 zucchine a fette ed ho cominciato ad aggiungere il primo mestolo di brodo bollente_Apoi am degresat cu un pahar de vin alb sec  (Arneis), dupa ce vinul s-a evaporat am aruncat peste orez sunculita si cei 2 dovlecei taiati feliute, am amestecat bine si am varsat primul polonic de supa de legume fierbinte

et voilà


Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

