La mia cucina_Bucataria mea

26 novembre 2010

Salsa ai peperoni_Sos din ardei copti

La ricetta di Dana_Reteta Danei

http://artaculinara.com/forums/topic/124-sosuri/page__view__findpost__p__63893

Che io ho leggermente modificato e adattato al Bimby_Pe care eu am modificat-o putin si am adaptat-o la Thermomix

Ho tritato nel Bimby mezza cipolla piccola e mezzo spicchio d’aglio, ho coperto di olio e soffritto: 100°C, 3 minuti, velocità 2. Ho aggiunto i peperoni arrostiti (io ne avevo circa 300-400 gr), un bicchiere di vino bianco e ho fatto cuocere: 90°C, 10 minuti, velocità 2. Ho aggiunto un cubetto di burro aromatizzato alle erbe, 100 gr di ricotta e ho frullato tutto benissimo. Pronta e buonissima._Am pus o jumatate de ceapa mica si o jumatate de catel de usturoi in Thermomix, am amestecat ca sa se marunteasca, am adaugat un pic de ulei si am copt la 100°C pentru 3 minute, viteza 2. Am adaugat vreo 300-400 maxim gr de ardei copti si un pahar de vin si am lasat sa fiarba la 90°C, 10 minute, viteza 2.  Am adaugat un cubulet de unt cu gust de ierburi aromatice si 100 de gr de urda, am amestecat bine pina cind sosul era frumos.

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Rispondi

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

