La mia cucina_Bucataria mea

7 dicembre 2010

Torta alle nocciole di Bruna_Tort cu alune de Bruna

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag: — Adriana Nicoleta @ 09:03

Quando siamo stati da Bruna_Cind am fost la Bruna

https://adriananicoleta.wordpress.com/2010/11/29/residence-bricco-torricella/

tra le altre cose ci ha preparato anche una buonissima torta alle nocciole, mi ha dato la ricetta e ieri l’ho fatta per la nostra colazione_printre altele ne-a oferit si o prajitura cu alune foarte buna, mi-a dat retete si ieri am facut-o pentru micul nostru dejun

Ingredienti_Ingrediente

200 gr nocciole – 200 gr alune

200 gr zucchero – 200 gr zahar

3 uova – 3 oua

100 gr burro – 100 gr unt

1 cucchiaio olio – o lingure de ulei din seminte

1 tazzina latte – 1 ceasca de cafea de lapte

200 gr farina+8 gr lievito – 200 gr faina+8 gr praf de copt

Io ho frullato le nocciole nel Bimb, avrei dovuto frullarle di più per farla uguale a quella di Bruna ma a me non dispiace neanche così perchè si sentono i granelli di nocciola_Eu am amestecat alunele in Thermomix, ar fi trebuit sa le mai amestec ca sa iasa ca cea a Brunei dar mie imi place si asa pentru ca se simt bucatelele de alune

Ho montato le uova con lo zucchero nel Kenwood_Am batut spuma ouale cu zaharul in Kenwood

Ho aggiunto le nocciole, mescolando pianissimo_Am adaugat alunele amestecind incet

Ho aggiunto il burro sciolto mescolato con l’olio e successivamente il latte_Am adaugat untul topit amestecat cu uleiul si apoi laptele

Alla fine ho aggiunto la farina mescolata con il lievito. Ho versato il composto nella teglia di diametro 24 cm imburrata e infarinata e sopra ho spruzzato un po’ di zucchero_La sfirsit am adaugat faina amestecata cu praful de copt. Am varsat compozitia in forma de 24 de cm de diametru si deasupra am varsat un strat subtire de zahar

L’ho fatta cuocere 45 minuti a 180°C_Am copt-o 45 de minute la 180°C

Buonissima, grazie Bruna_Foarte buna, multumesc Bruna

4 commenti »

  1. Grazie Adriana deve essere buona ….la farò presto|||||

    Commento di Carla — 7 dicembre 2010 @ 10:02

  2. Prego, è proprio buona.

    Commento di adriananicoleta — 7 dicembre 2010 @ 13:19

  3. Sper sa pot spune intr-o zi :

    Cand am fost la Adriana,am mancat o prajitura……etc.
    Mi-e dor de voi toti.
    Pupa Piscotel.

    Commento di Lia — 7 dicembre 2010 @ 14:23

  4. Pai numa sa vii ca-ti fac nu stiu cite retete si te ducem si la Josè impreuna cu Lili :*

    Commento di adriananicoleta — 7 dicembre 2010 @ 16:35


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

