La mia cucina_Bucataria mea

11 dicembre 2010

Torta alle nocciole e cioccolato_Tort cu alune si ciocolata

Ho modificato questa ricetta_Am modificat aceasta reteta

https://adriananicoleta.wordpress.com/2010/12/07/torta-alle-nocciole-di-bruna_tort-cu-alune-de-bruna/

sostituendo solo il burro con il cioccolato_inlocuind doar untul cu ciocolata

Ingredienti_Ingrediente

200 gr nocciole – 200 gr alune

200 gr zucchero – 200 gr zahar

3 uova – 3 oua

130 gr cioccolato fondente – 100 gr ciocolata amaruie

1 cucchiaio olio – o lingure de ulei din seminte

1 tazzina latte – 1 ceasca de cafea de lapte

200 gr farina+15 gr lievito – 200 gr faina+15 gr praf de copt

Ho montato le uova con lo zucchero nel Kenwood, mescolando piano piano ho aggiunto l’olio, il latte, la farina mescolata con il lievito per dolci_Am batut ouale cu zaharul in Kenwood, am amestecat incet incet adaugind pe rind uleiul, laptele, faina amestecata cu praful de copt

Alla fine ho aggiunto il cioccolato e le nocciole tritate insieme nel Bimby_La sfirsit am adaugat ciocolata si alunele macinate in Thermomix

Nella teglia_In forma

Sezione, buonissima, morbida, umida al punto giusto_Sectiunea, foarte buna, moale, umeda atit cit trebuie

4 commenti »

  1. Buna Adriana, intai am facut aceasta prajitura in toate combinatiile si cea cu ciocolata si cea cu unt si abia dupa mi-am facut putin timp sa-ti scriu. Este foarte buna si foarte usor de facut cu reusita garantata. Mie personal imi place si cu unt si cu alune si cu ciocolata , doar ca mai reduc cantitatile. Eu profit din plin de retetele tale. Am facut si pastele cu dovleac ( acum ca am o bucata zdravana primita de la soacra mea, productie proprie). Imi permit sa-ti cer un sfat. Am vazut la Saturn acel faimas Kenwood. Dar daca am inteles bine asa in fuga cum eram ca are foarte multe posibilitati , in functie de ce accesorii iti cumperi.Am vazut ca tu il ai deja. Care varianta de accesori acopera o gama cat mai larga de retete ? Retete dulci sau sarate ? Multumesc mult daca poti sa ma lamuresti putin. Felicitari pentru blog. Numai bine.

    Commento di Geta — 26 gennaio 2011 @ 18:21

  2. Ma bucur ca ti-a placut, eu nici nu stiu la care dintre cele 2 variante sa ma opresc, lui Marco insa i-a placut cea cu ciocolata.
    In ceea ce priveste Kenwood-ul al meu e vechi, model KM416, din cite stiu eu n-a fost niciodata vindut cu tot cu accesorii, singurele lucruri pe care ei le considera accesorii sunt cele 3 cirlige (k pentru aluat fraged, tel pentru batut spuma si cirlig pentru aluaturi) si cana pentru mixat. Eu mi-am cumparat doar aceesoriul pentru inghetata mai ales pentru faptul ca includea si un alt bol, de plastic dar e util cind ai multe de facut si n-ai chef sa speli continuu bolul. Stiu ca ulterior a aparut un model, are o forma mai triunghiulara mi se pare, care era dotat din start si cu multe accesorii. Despre el nu stiu ce sa-ti spun. Accesoriile de alegi in functie de cerintele pe care le ai si in functie de ce ai sau nu deja in bucatarie. De exemplu ceea ce mi-ar place mie ar fi accesoriul pentru paste, desi am masina de paste cu motor, dar accesoriului astuia i se pot atase matritele care fac si paste scurte, dar ca sa il cumpar plus citeva matrite ma costa cit am dat pe el acu multi ani, asa ca intotdeauna costul m-a oprit. Din cite am auzit de la cei de pe forumul italian accesoriul care mixeaza cantitati mici nu prea merge bine, mie de exemplu nu-mi trebuie pentru ca am deja un robot pentru cantitati foarte mici. Multumesc pentru felicitari si spor la luat decizia, pentru mine este si a fost extrem de util.

    Commento di adriananicoleta — 27 gennaio 2011 @ 16:03

  3. Ciao,
    Ma il cioccolato lo hai aggiunto precedentemente fuso o lo hai aggiunto semplicemente tritato a pezzetti?

    Commento di Veronica — 26 ottobre 2015 @ 19:26

  4. Il cioccolato non fuso ma tritato insieme alle nocciole nel Bimby.

    Commento di Adriana Nicoleta — 27 ottobre 2015 @ 10:52


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

