La mia cucina_Bucataria mea

30 dicembre 2010

Negresa

Filed under: 08.6 Cioccolato_Ciocolată, 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 20:29

Ingredienti – Ingrediente

300 gr farina – 300 gr faina

15 gr lievito in polvere – 15 gr praf de copt

3 cucchiai cacao – 3 linguri cacao

300 gr zucchero – 300 gr zahar

250 gr burro – 250 gr  unt

4 uova – 4 oua

150 ml latte – 150 ml lapte

200 gr cioccolato – 200 gr ciocolata

In una casseruola capiente ho messo il burro, lo zucchero ed il cacao_Intr-o craticioara destul de mare am pus untul, zaharul si cacao-a

ho messo sul fuoco mescolando sempre fino quando si sono sciolti, in quel momento ho aggiunto il latte ed i tuorli, uno alla volta_am pus pe foc amestecind mereu pina cind s-au topit, am adaugat laptele si apoi galbenusurile, cite unul pe rind

sopra 200 gr di cioccolato a cubetti  ho messo  15 cucchiai di composto_peste 200 gr de ciocolata bucatele am pus 15 linguri de compozitie

questa sarà la crema da mettere sopra_aceasta va fi crema care se pune deasupra

ho aggiunto una parte di farina_am adaugat o parte din faina

poi gli albumi montati a neve_apoi albusurile batute spuma

amalgamate, ed infine la restante farina_amestecate, si apoi restul de faina

ho versato nella teglia_am varsat in forma

cotta a 180°C per 30 minuti_coapta la 180°C 30 de minute

ho versato la crema al ciocolato sopra_am varsat crema de ciocolata deasupra

e tagliata quando si è raffreddata_si taiata cind s-a racit

1 commento »

  1. e delicios rezultatul

    Commento di cristian — 17 aprile 2011 @ 18:59


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

