La mia cucina_Bucataria mea

5 gennaio 2011

Pasta_Radiatori con zucca e pancetta_Radiatoare cu dovleac si sunca

Filed under: 02. Primi_Feluri I, 08.3 Zucca_Dovleac — Adriana Nicoleta @ 19:55

Per primo ho messo la pancetta nella padella di ghisa sul fuoco fino quando si è sciolto il grasso, l’ho tolta ed in quel grasso ho stufato la cipolla, ho rimesso la pancetta e la zucca tagliata a dadini, ho mescolato bene e ho messo il coperchio, a fiamma bassa hanno finito di cuocere e i sapori si sono amalgamati per bene. Nel frattempo ho messo a bollire l’acqua e cotto la pasta, l’ho buttata nella padella con il sughetto e nel piatto ho aggiunto il parmigiano gratuggiato, la preparazione del sughetto (compreso il taglio della pancetta, il pulire e tagliare la zucca) è cominciata nel momento in cui ho messo a bollire l’acqua_Am pus mai intii sunculita ardeleneasca (asa scrie pe eticheta ei in magazinul romanesc de unde am cumparat-o, diferenta fata de cea pe care o cumpar mereu e ca avea boia pe deasupra dar n-a compromis cu nimic rezultatul) in tigaie sa se coloreze si sa piarda grasimea, am scos-o si in grasimea ei am calit ceapa, am adaugat apoi sunculita si dovleacul taiat cuburele foarte mici, amestecat bine si pus capacul, in felul asta, la foc mic dovleacul s-a inmuiat foarte repede si gusturile s-au imbinat. Intre timp am fiert pasta, am pus-o peste sosulet si adaugat parmigiano in farfurie, pregatirea sosului, incepind de la taiatul sunculitei, continuind cu taiatul si curatatul dovleacului a durat de cind am pus apa pentru paste la fiert

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

