La mia cucina_Bucataria mea

17 gennaio 2011

Bovino_Hamburgers

Filed under: 08.4 Carne — Adriana Nicoleta @ 22:02

Ho fatto il pane nella mdp, il programma di impastare e lievitare, 1.50 h con_Am facut aluatul cu masina de piine, program de framintat si crescut, 1.50 h din
400 ml latte – 400 ml lapte
500 gr farina – 500 gr faina
20 gr lievito di birra fresco – 20 gr drojdie de bere proaspata
1 cucchiaio olio – o lingura de ulei
un cucchiaino zucchero e uno di sale – o lingurita de zahar si una de sare.
Ho steso la pasta lievitata in uno strato speso e ho tagliato i dischi con la parte superiore dello stampo per hambuger_Am luat aluatul si l-am intins pe masa presarata cu faina dupa care am l-am decupat cu acelasi intrument cu care am decupat apoi hamburgerii
lasciate lievitare_ le-am pus la crescut
lievitate_crescute
ho acceso il forno a 200°C con la teglia dentro, quando ha raggiunto la temperatura ho tolto la teglia e ho sistemato i panini, cotto 8 minuti, girati e cotto altri 8 minuti_Am aprins cuptorul la 200°C cu tava in el, cind a ajuns la temperatura dorita am scos tava fierbinte, am aruncat piinicile pe ea si am pus in cuptor pentru 8 minute, dupa aceea am scos tava, am intors piinicile si iar am pus la cuptor pentru alte 8 minute, asa erau coapte
la sezione molto alveolata dovuta all’impasto molto idratato_sectiunea deosebit de pufoasa pentru ca aluatul e foarte moale, taman de aceea se lucreaza cu faina
ho avvolto ogni panino in un pezzo di panno tutto carta e poi le ho messe in un sacchetto di plastica, così i panini restano morbidi_am invelit fiecare piinica fierbinte intr-o bucata de hirtie de bucatarie si le-am pus pe toate intr-un sac de plastic pe care l-am inchis, astfel piinicile ramin moi
un chilo di carne di vitello tritata_un chilogram de carne de vita macinata
mescolata con una cipolla tagliata finemente, un cucchiaio di ketchup e una di senape, sale e pepe, l’ho pressata sulla teglia in uno strato spesso_am amestecat-o cu o cepusoara taiata fin, o lingura de ketchup si una de mustar, sare si piper, dupa ce am amestecat-o bine am presat-o pe tava in care crescusera piinicile
e ho tagliato gli hamburger con lo stesso strumento di cui sopra_dupa care am decupat hamburgerii cu aceeasi unealta cu care am decupat chiflele
cotte da una parte_le-am pus pe gratarul incins pe-o parte
e dall’altra_si pe cealalta parte
e assemblato con l’aggiunta di ketchup, formaggio, cetrioli sottaceto e falda di peperone crudo_asamblat cu ketchup, brinza, castraveciori in otet si ardei gras

3 commenti »

  1. Ei, da! Hamburgerul asta sigur nu e “nemuritor” ca acela de la McDonalds.

    http://www.refinery29.com/happy-meal-art-project.php/slideshow/1/#image-9

    Commento di arcadia — 19 gennaio 2011 @ 21:48

  2. Vai de capul meu, m-ai omorit.
    Al meu e nemuritor prin faptul ca am publicat acum reteta facuta cu multi ani in urma😛 se vede dupa minutele lui Marco care apasa carnea😀

    Commento di adriananicoleta — 20 gennaio 2011 @ 09:07

  3. Ha ha ha! Nemurire de asta, da!😀

    Commento di arcadia — 24 gennaio 2011 @ 11:44


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

