La mia cucina_Bucataria mea

17 gennaio 2011

Pasta_Tagliatelle risottate con cicale_Tagliatelle coapte ca risotto cu greieri de mare

Filed under: 02. Primi_Feluri I, 04. Pesce_Peşte — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 13:01

Risottata perché il metodo di cottura è quello del risotto. Ho soffritto in poco olio 2 spicchi d’aglio, ho aggiunto le cicale alle quali avevo eliminato testa e coda, ho sgrassato con del vino bianco secco_Metoda de coacere este cea de la risotto. Intr-o tigaie am pus un pic de ulei, am lasat doi catei de usturoi sa se coloreze putin dupa care i-am aruncat si am adaugat greierii de mare curatati de coada si de cap. Am adaugat si vinul alb sec

Ho aggiunto un pomodoro spellato e tagliato a dadini e l’acqua di cottura di un polpo, ho messo il coperchio e lasciato cuocere mescolando ogni tanto_Apoi am adaugat o rosie decojita taiata bucatele, apa in care fiersesem o caracatita, am pus capacul si am lasat sa fiarba totul amestecind din cind in cind.

Molto gustose_Foarte gustoase


 

Blog su WordPress.com.

