La mia cucina_Bucataria mea

10 marzo 2011

Torta mimosa_Tort mimoza

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 20:13

Ho montato nel Ken a velocità massima 4 uova intere con 300 gr zucchero semolato fine_Am batut in Ken la viteza maxima spuma 4 oua intregi cu 300 de gr de zahar tos fin.
Ho ridotto la velocità al minimo e aggiunto 200 ml di latte prima e 200 ml olio di semi d’uva dopo_Am micsorat viteza la minim si am adaugat 200 de ml de lapte mai intii si 200 de ml de ulei din simburi de strugure mai apoi
Ed infine ho aggiunto i 400 gr di farina mescolati con 16 gr di lievito per dolci (una bustina)_Dupa care am adaugat 400 de gr de faina alba amestecata cu 16 gr de praf de copt.
Ho versato il composto nella tortiera rotonda di 24 cm di diametro foderata con carta forno e ho cotto a 180° C per 45 minuti_Am varsat compozitia in forma rotunda al carei diametru e de 24 de cm, captusita cu hirtie de copt si am copt la 180°C timp de 45 de minute.
ho fatto raffreddare la torta e le ho tolto tuta la crosta da sopra e bordo, poi l’ho divisa in 3 strati_am lasat blatul sa se raceasca, am taiat toata coaja apoi am taiat blatul in 3 straturi
ogni strato l’ho aggiustato mettendo un piatto sopra e tagliando tutto intorno per avere dischi perfetti_fiecare strat l-am ajustat ca forma punindu-i o farfurie mica in cap si taindu-l in jurul ei
tutti gli avanzi di mollica gli ho sminuzzato ottenendo delle briciole resturile astea le-am taiat firmituri
ho tagliato a pezzettini l’ananas sciroppato_am taiat ananasul dintr-o cutie de ananas in sirop
ho fatto la crema Bimby come qua_am facut crema de vanilie in Thermomix exact ca aici
https://adriananicoleta.wordpress.com/2010/01/07/crostata-con-crema-pasticcera_tarta-cu-crema-de-vanilie/
ho montato la torta, strato bagnato con lo sciroppo dell’ananas, strato di crema bimby con pezzettini di ananas_am asamblat tortul, strat de blat insiropat cu siropul din ananas, strat de crema de vanilie peste care am asezat bucatele de ananas
ho spalmato un po’ di crema sopra tutta la torta e ho incollato le briciole_tot asa pina la urma, cu putina crema am imbracat tot tortul si deasupra am lipit firmiturile
la fetta_felia

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

