La mia cucina_Bucataria mea

21 marzo 2011

Pesce_Rana pescatrice con pomodorini e olive_Rana pescatrice cu rosioare si masline

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 04. Pesce_Peşte — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 00:09

Ho cotto in pochissimo olio il pezzo di rana pescatrice da entrambi i lati_Am pus bucata de peste in tigaie cu un strop de ulei, foc mare, capac pus si prajit pe ambele parti.

Ho aggiunto qualche pomodorino tagliato a fette_Dupa aceea am adaugat citeva rosii micute taiate felii

e l’avanzo di sughetto delle cozze_si sosuletul care mi-a ramas de aici

https://adriananicoleta.wordpress.com/2011/03/19/zuppa-di-cozze/

ho fatto cuocere dapprima con il coperchio, poi senza per far asciugare il sughetto, dopo un po’ ho aggiunto delle olive denocciolate_si am pus la fiert mai intii cu capac, apoi fara ca sa se ingroase sosuletul, spre sfirsit am adaugat si citeva masline fara simburi, intorcind pestele de citeva ori de pe o parte pe alta

Per il contorno ho tagliato a cubetti carote, patate, peperone rosso e giallo_Pentru garnitura  am taiat cartofi,  morcovi, ardei galben si rosu

e le ho fatte cuocere in un goccio d’olio a fiamma alta, con coperchio, mescolando continuamente, cuociono grazie alla condensa che si crea e restano croccanti e saporitissime_le-am pus in tigaie cu un strop de ulei, amestec des, pun capacul si ele se coc cu vaporii de apa care se creeaza, ramin crocante si sunt extrem de gustoase.

pronto_gata

2 commenti »

  1. Sei brava!

    Commento di hapleablog — 19 aprile 2011 @ 15:44

  2. ce fel de peste este?

    Commento di fantana — 24 marzo 2013 @ 20:44


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

