La mia cucina_Bucataria mea

4 ottobre 2011

Torta Foresta Nera_Tortul Pădurea Neagră, Pierre Hermè_Larousse du chocolat_

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 15:26

La fonte di ispirazione, regalo di un’amica speciale_M-am inspirat de aici, cadoul unei prietene speciale.

Gli ingredienti per il pandispagna al cacao_Blatul de cacao l-am facut cu următoarele ingrediente :
35 gr cacao mescolata con 35 gr farina e 35 gr di amido di mais (io per paura ho aggiunto anche un pizzico di lievito per dolci) – 35 de grame de cacao amestecate cu 35 de grame de făină şi 35 de grame de feculă de porumb (eu am pus şi un pic de praf de copt de frică pentru că nu puteam risca să nu-mi iasă)
75 gr di burro fuso – 75 de grame de unt topit
8 tuorli – 8 gălbenuşuri
150 gr zucchero a velo – 150 de grame de zahăr pudră
6 albumi – 6 albuşuri

Ho iniziato a montare gli albumi, quando iniziavano a montare ho aggiunto i 75 gr di zucchero a velo e continuato a montare_Mai intii am bătut spumă cu mixerul albuşurile, cind incepeau să devină spumoase am adăugat 75 de grame de zahăr pudră şi am continuat să le bat pina ce au devenit astfel :

Ho montato i tuorli con i restanti 75 gr di zucchero a velo_Apoi am bătut gălbenuşurile cu celelalte 75 de grame de zahăr pudră.

Ho aggiunto ai tuorli un terzo del composto di albumi_Am luat cam o treime din albuşurile bătute şi le-am pus peste gălbenuşuri amestecind delicat

Ho iniziato a settaciare sopra mescolando piano e nello stesso senso la miscela di farine e cacao_După care am adăugat puţin cite puţin amestecind uşor şi in acelaşi sens amestecul de făină cu ajutorul sitei speciale pentru operaţia asta.

segue un passaggio che farò sempre nel futuro e per il quale Hermè si è guadagnato la mia stima eterna anche se mi piaceva anche prima. Dice di prendere 3 cucchiai di composto e di mescolarlo con il burro fuso (in tutte le ricette di questo tipo questo è il passaggio più difficile che spesso smonta il composto) in questa maniera invece, mescolando il burro con una minima quantità di composto, anche se ero dubbiosa il risultato è garantito _şi acum urmează un pasaj pe care de acum incolo il voi face mereu şi pentru care Hermè a cistigat definitiv stima mea deşi imi plăcea de el şi inainte.  Zice el să se ia 3 linguri din compoziţia obţinută, care să se amestece cu untul topit (la toate blaturile de acest gen e pasajul cel mai dificil care dezumflă in citeva secunde tot ce s-a obţinut pina atunci) in acest fel insă, mestecind untul cu un pic de compoziţie şi adăugindu-l apoi restului, deşi aveam mari emoţii a mers perfect

ho mescolato con il resto del composto e questo era il risultato finale_compoziţia astfel rezultată am amestecat-o apoi cu restul albuşurilor bătute şi acesta a fost rezultatul final

Ho imburrato e spolverato con farina e poi cacao una tortiera di diametro 22 cm nella quale ho versato il composto_Am uns cu unt, tapetat cu făină şi apoi cu cacao o formă de tort rotundă cu diametrul de 22 de cm in care am vărsat compoziţia

L’ho fatto cuocere a 180°C per 30 minuti ed in ogni caso fino quando facendo la prova stuzzicadenti essa esce asciutta, poi l’ho fatto raffreddare sulla gratella_L-am copt la 180°C pentru 30 de minute sau in orice caz pina ce introducind scobitoarea exact in centru aceasta intră uşor şi iese uscată, apoi l-am pus pe grătar să se răcească cu fundul in sus

eccolo il giorno dopo_şi aşa arăta a doua zi


Ho  preparato la bagna sempre il giorno prima facendo bollire insieme 180 ml acqua, 100 gr zucchero a velo e 50 ml kirsch_Am făcut un sirop  din 180 ml de apă, 100 gr de zahăr pudră şi 50 ml de kirch, le-am amestecat pe toate şi le-am lăsat să fiarbă, şi asta tot cu o zi inainte.

Ho scongelato le amarene e le ho mescolate con 3 cucchiai pieni di zucchero a velo, messe in frigo, sempre il giorno prima, la ricetta prevedeva 60 amarene_Am decongelat vişinile si  le-am amestecat cu 3 linguri pline cu virf de zahăr pudră şi le-am pus in castron la frigider tot cu o zi inainte. La carte scria să se folosească 60 de vişine.

L’indomani ho scolato le amarene, il loro succo l’ho mescolato con lo sciroppo fatto_A doua zi dis-de-dimineaţă am pus vişinile la scurs in strecurătoare şi siropul pe care il lăsaseră l-am amestecat cu siropul cu kirsch.
A pranzo ho tagliato in 3 strati il pandispagna, per paura che smontasse non ho mescolato perfettamente e si vedono i grumi di farina ma per il risultato finale non ha importanza_La prinz am tăiat blatul in 3, se vede că mi-a fost frică tare să nu se dezumfle compoziţia şi n-am amestecat bine albuşurile dar nu are importanţă pentru că nu vor rămine semne

usando il seghetto tagliatorte che funziona benissimo_aşa taie instrumentul meu adică foarte bine

Ho montato 600 ml panna liquida con 2 cucchiai di zucchero in polvere_Am bătut frişcă 600 ml de smintina lichidă in robot amestecată cu 2 linguri de zahăr pudră
Ho bagnato il primo strato con lo sciroppo_Am insiropat prima parte de blat cu siropul


ho fatto sul bordo un cordoncino di panna e in mezzo ho sistemato le amarene_am pus pe margini un cordon de frişcă şi apoi am umplut cu vişine

strato di panna montata_am pus un strat de frişcă

e fatto lo stesso con il secondo strato, messo il terzo e ricoperto di panna_şi am repetat operaţia cu celalat blat, apoi am l-am pus deasupra pe al treilea şi am acoperit cu frişcă

Ho fatto della segatura di cioccolato tagliandola a coltello e le ho incollate sulla panna, il numero è fatta con la meringa ottenuta dai 2 albumi avanzati e 140 gr di zucchero semolato, cotto 2 ore a 100°C_Am tăiat cu cuţitul ciocolată făcuta rumeguş  şi le-am lipit de frişcă, numărul e din bezeaua făcută cu cele 2 albuşuri rămase, la care am adăugat 140 de grame de zahăr tos fin şi pe care le-am copt 2 ore la 100°C

sezione_secţiune

 

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

