La mia cucina_Bucataria mea

26 ottobre 2011

Bavarese al cioccolato – Bavarese cu ciocolata

Filed under: 08.6 Cioccolato_Ciocolată, 09. Dolci_Dulciuri — Tag: — Adriana Nicoleta @ 13:08

Ho scaldato nel pentolino 500 ml latte e 200 gr zucchero_Am pus intr-o craticioara 500 de ml de lapte cu 200 de grame de zahar si le-am pus la incalzit

Ho grattugiato la scorza di un limone_Am ras coaja de la o lamiie

Prima di iniziare a bollire si toglie e si lascia riposare 10 minuti, nel fratempo si pesano 20 gr di gelatina_Dupa ce a dat un clocot se ia de pe foc laptele si se lasa sa se odihneasca 10 minute timp in care se cintareste gelatina, 20 de grame

e si fa ammollare_si se pune in apa sa se imoaie.

si montano 6 tuorli sopra i quali si versa pianissimo il latte passato al setaccio_poi se bat 6 galbenusuri si se adauga incet laptele trecut prin strecuratoare

e la gelatina ammollata_si gelatina inmuiata

ho aggiunto del cioccolato fuso_am adaugat  ciocolata topita

ho lasciato raffreddare e nel frattempo ho montato 400 ml di panna liquida_apoi se lasa sa se raceasca un pic, timp in care se fac 400 de ml de frisca

mescolo pianissimo la panna al composto con il cioccolato_apoi adaug frisca la compozitia cu ciocolata amestecind incetisor si binisor

verso il  composto nello stampo_vars compozitia in forma

e metto a rassodare in frigo, l’indomani si presenta così_pun la frigider, a doua zi e asa

rovesciato sul piatto_am rasturnat-o asa pe farfurie


Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

