La mia cucina_Bucataria mea

8 novembre 2011

Crostata morbida di Marina_Tarta moale cu dulceata a Marinei

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag: — Adriana Nicoleta @ 20:53

Ho mescolato 200 gr di farina di grano tenero 00 con 160 gr di zucchero, un pizzico di sale ed un cucchiaino di lievito per dolci_Am amestecat 200 de gr de faina de griu 00 cu 160 de gr de zahar, un strop de sare si o lingurita de praf de copt
 ho mescolato 2 uova intere e un tuorlo con la buccia grattugiata di un mandarino e 160 gr di burro a temperatura ambiente_am amestecat 2 oua intregi si un galbenus cu coaja rasa de la o mandarina  plus 160 de gr de unt la temperatura camerei deci moale
 ho versato questo composto nella farina_am facut gaura in mijlocul fainii si am pus acest amestec deasupra
 ho mescolato nel Kenwood_Ken a invirtit citeva zeci de secunde
 ho messo il composto nella teglia di silicone di 28 cm di diametro_am pus compozitia in tava de silicon de 28 de cm diametru
 ho spalmato sopra la marmellata di prugne_ am varsat deasupra marmelada de prune
 ho fatto cuocere a 180°C per 40 minuti_am copt la 180°C pentru 40 de minute
 la superficie sopra sembra un vulcano_suprafata deasupra e denivelata precum vulcanul
 pronta_gata

Blog su WordPress.com.

