La mia cucina_Bucataria mea

9 novembre 2011

Frutti di mare_Calamari con fagioli_Calamari cu fasole

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 04. Pesce_Peşte — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 23:44

Avevo dei calamari e fagioli congelati, ho soffritto uno spicchio d’aglio in poco olio, ho aggiunto i calamari e i fagioli, un barattolo di succo di pomodoro e lasciato cuocere fino quando i calamari ed i fagioli erano morbidi, buonissimi_Aveam calamari si fasole boabe de 3 culori, ambele congelate, am calit un catel de usturoi in putin ulei, am pus calamarii si fasolea deasupra, un borcan mic de sos de rosii facut de mine si am lasat sa fiarba pina cind calamarii si fasolea erau moi si sosul evaporat, foarte bun

2 commenti »

  1. asta-i o combinatie super,mie placandu-mi calamarul.da’nu-i prea mult timpul de fiert la calamar ?fasole proaspata eu nu am gatit niciodata,de aia intreb.

    Commento di pansy — 13 novembre 2011 @ 16:59

  2. Nu, pentru ca fasolea proaspata fierbe repede si calamarul pus congelat la fiert are nevoie de mai mult timp.

    Commento di adriananicoleta — 13 novembre 2011 @ 22:54


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

