La mia cucina_Bucataria mea

15 novembre 2011

Maiale_Arrosto al latte e marsala_Friptura de porc cu lapte si Marsala

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 08.4 Carne — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 14:14

La ricetta che ho seguito è questa_Reteta e de aici
http://www.saporidelpiemonte.it/goria/capocollo.htm

Ho fatto sciogliere un po’ di burro con poco olio_Am pus in wok o lingura de ulei de masline extravirgin si o bucatica de unt

Ho infarinato un pezzo di capocollo di 1 kg e l’ho fatto sigillare su tutte le parti insieme a qualche foglia di alloro, un rametto di rosmarino e qualche spicchio d’aglio vestito e schiacciato_Am trecut prin faina bucata de ceafa de porc de un chilogram greutate si am prajit-o pe toate partile in wok impreuna cu citeva foi de dafin, ramurele de rozmarin si citiva catei de usturoi imbracati si striviti.

per lasciare la fiamma alta e friggere bene metto il coperchio, così non schizza dappertutto_pentru operatia asta ca sa se poata face la foc mare ca sa se sigileze bine partea externa a carnii eu pun capacul si las sa sfiriie cit vrea

questo è il risultato_asta e bucata rezultata in urma acestei operatii

ho aggiunto 2 cipolle rosse a fette_in acest moment am adaugat 2 cepe rosii taiate grosolan

e lasciato cuocere_si am mai lasat citeva minute la foc mic sa se inmoaie ceapa

ho aggiunto un bicchiere di Marsala_am adaugat peste carne 1 pahar de Marsala

e 2 bicchieri di latte_si 2 pahare de lapte

ho rimesso il coperchio e lasciato cuocere a fiamma alta per circa 45 minuti quando ho tolto le erbe aromatiche e grattugiato sopra la buccia di un limone, aggiunto sale, pepe e noce moscata_si am pus capacul lasind sa fiarba vreo 45 de minute, am scos toate ierburile si am ras coaja de la o lamiie, sare, piper, nucsoara

ho affettato il pezzo di carne_am scos apoi bucata si am taiat-o felii cu ajutorul acestui ajutor

ho frullato la salsa e messo dentro le fette di carne_apoi am pus in tigaie mixerul ca sa devina o crema tot sosuletul, am asezat feliile in sosulet

servito con contorno di cavolfiore_servit cu garnitura de conopida

3 commenti »

  1. Adriana, vinul de marsala poate fi inlocuit cu ceva?
    Numai bine!

    Commento di LAVINIA — 16 novembre 2011 @ 20:47

  2. Cu un vin lichioros, sa zicem un Porto, sau probabil Lacrima lui Ovidiu romanesc, eu doar am auzit de el dar am inteles ca ar fi un vin de genul asta.

    Commento di adriananicoleta — 17 novembre 2011 @ 09:09

  3. Multumesc Adriana!

    Commento di LAVINIA — 17 novembre 2011 @ 22:06


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

