La mia cucina_Bucataria mea

17 novembre 2011

Pesce_Salmone con patate_Somon cu cartofi

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 04. Pesce_Peşte, 08.7 Patate_Cartofi — Tag:, , , — Adriana Nicoleta @ 09:17

Ho usato del salmone congelato, l’avevo lasciato scongelare in frigo ma non era del tutto scongelato quando mi serviva e l’ho messo lo stesso nella pirofila con il succo di un limone sopra, sale e pepe rosa, infornato a 180°C per una ventina di minuti e ventilato i successivi 10 minuti. Servito con patate tagliate a pezzi, fatte cuocere con una tazzina d’acqua in microonde per 10 minuti a 750 Watt, condite con burro aromatizzato all’aneto_Am luat bucăţile de somon din congelator şi le-am pus in frigider dar nu s-au dezgheţat bine aşa că le-am pus in formă, am pus sucul de la o lămiie deasupra, sare şi piper roz, am pus la cuptor la 180°C mai intii dar nu se mai făceau aşa că pe ultimele 10 minute am pus ventilat, in tot să fi stat 30 de minute, intre timp am curăţat cartofii şi tăiat bucăţele şi i-am pus cu o ceşcuţă de apă in microunde, 10 minute la 750 watt, apoi am pus peste ei unt cu mărar.

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

