La mia cucina_Bucataria mea

17 novembre 2011

Frutti di mare_Zuppa di cozze al pomodoro_Zuppade midii cu rosii

Filed under: 04. Pesce_Peşte, 08.10 Pomodoro_Rosii — Tag:, , — Adriana Nicoleta @ 13:52

Ho usato cozze congelate_Am folosit midii  congelate

Ho messo uno spicchio d’aglio in poco olio e quando ha cominciato a colorirsi l’ho buttato, ho aggiunto le cozze e sfumato con vino bianco_Am pus un catel de usturoi in putin ulei si cind s-a rumenit putin l-am scos si l-am aruncat, am aruncat in ulei scoicile si am adaugat putin vin alb

Dopo qualche minuto ho aggiunto la salsa di pomodoro e fatto cuocere_Am lasat citeva minute dup care am adaugat rosiile si a lasat sa fiarba la foc mare pina cind sosul s-a redus

Ho aggiunto sale, pepe, peperoncino ed infine prezzemolo_Am adaugat sare, piper si ardei iute, la urma patrunjel

Ho servito con fette di pane grigliato_Am servit cu felii de piine prajita

Blog su WordPress.com.

