La mia cucina_Bucataria mea

6 dicembre 2011

Caponata di melanzane e zucchine_Caponata de vinete si dovlecel

Filed under: 01. Antipasti_Aperitive, 07. Vegetariane — Tag: — Adriana Nicoleta @ 14:17

Fatta come mi ha insegnato Cindy_Facuta cum m-a invatat Cindy

http://dallemiemanine.blogspot.com/2009/08/estate-tempo-di-caponata.html

Ho tagliato a cubetti 4 melanzane di media grandezza_E specifica Siciliei, e vorba de legume prajite amestecate apoi cu un sos acru-dulce. Din cite stiu eu se folosec tot felul de legume, prietena mea mi-a scris reteta din vinete iar eu, ieri, avind 4 vinete si un dovlecel din gradina m-am gindit sa o fac folosind ambele legume. Se serveste drept aperitiv pentru ca e si un mod de conservare a legumelor Preparare: Am taiat bucatele 4 vinete medii spre mici ca marime

Le ho fatte friggere in olio extravergine fino quando sono diventate morbide_Le-am pus sa se prajeasca in ulei de masline extravirgin abundent pina ce intepind o bucata cu furculita intra usor, nu trebuie sa fie prajite foarte tare pentru ca am observat ca trebuie scoase cit inca mai sunt crocante pentru ca se mai inmoaie apoi.

Messe da parte_Apoi le-am pus inapoi in castron

Ho fritto anche la zucchina_Am pus apoi dovlecelul la prajit (daca cineva vrea sa faca din legume diverse, acestea trebuie prajite pe rind pentru ca nu fiecare leguma are acelasi timp de coacere), era mediu mare ca marime

Ho fatto bollire un pezzo di sedano tagliato a cubetti_Intre timp am pus la fiert in apa o bucata de telina.

nell’olio avanzato ho soffritto una cipolla bianca_in uleiul ramas am pus o ceapa si am prajit-o putin

Ho aggiunto 3 cucchiai di aceto balsamico e 3 di zucchero_Dupa care am adaugat 3 linguri de otet balsamic si 3 de zahar


Ho mescolato tutte le verdure, aggiunto qualche oliva_Am amestecat toate legumele si adaugat citeva masline

la salsa pronta con le cipolle_ sosul cu ceapa gata


ed il risultato finale_si acesta este rezultatul final.


il giorno dopo, divina_a doua zi

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

