La mia cucina_Bucataria mea

28 maggio 2012

Grasshopper pie di Nigella

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag:, — Adriana Nicoleta @ 18:25

(io ho fatto la dose doppia e ho usato una tortiera con il cerchio apribile di 26 cm di diametro)_eu am facut portie dubla si am folosit o forma de tort care se deschide cu diametru de 26 cm
300 gr biscotti al cioccolato, 50 gr di cioccolato, 50 gr di burro, frullare (io l’ho fatto nel Bimby), versare nella teglia, schiacciare con un cucchiaio, riempire i bordi, in frigo per un po’_300 gr biscuiti cu ciocolata, 50 gr ciocolata, 50 gr unt, se amesteca totul (eu am folosit Thermomix-ul) se preseaza bine in forma si pe peretii ei si se pune la frigider sa se intareasca
Ripieno: 125 ml di latte e 150 gr di minimarshmallow, si mettono sul fuoco e si sciolgono, si mette in una ciotola e si aggiunge16 ml di sciroppo di menta, lasciamo raffreddare mentre montiamo 375 ml di panna delicatamente, si mescolano i 2 composti e un po’ di colorante verde. (io il colorante verde non l’ho messo, ho sciolto i marshmallow nel Bimby)_Umplutura: 125 ml de lapte si 150 de gr de marshmallow, se incalzeste laptele si se topesc marshmallow in el, se amesteca si se lasa sa se raceasca, intre timp se bate 375  de smintina pentru frisca, se amesteca cele 2 compozitii si 16 ml de sirop de menta si un pic de colorant (eu l-am omis, am topit marshmallow cu laptele tot in Thermomix)
Si versa il composto sulla base di cioccolato e si mette in frigo per qualche tempo_Se varsa umplutura peste baza de ciocolata si se pune la frigider citeva ore sa se intareasca

1 commento »

  1. asta am s-o incerc! foarte interesanta !n-am folosit niciodata marshmallow

    Commento di pansy — 8 giugno 2012 @ 16:25


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

