La mia cucina_Bucataria mea

20 giugno 2012

Faraona al forno_Bibilica la cuptor

Filed under: 03. Secondi_Feluri II — Adriana Nicoleta @ 12:38

Ho spalmato di olio la faraona a pezzi spolverandoci gli aromi_Am uns bibilica cu putin ulei, am pus deasupra mirodenii

L’ho riposta nella scatola e messa in frigo fino al giorno dopo_Am pus-o in cutiuta si am lasat-o la frigider pina a doua zi

Ho usato questa pentola in coccio_Asta era oala folosita


Usandola per la prima volta ho dovuto metterla a bagno per qualche ora_Folosind-o pentru prima oara am lasat-o in apa citeva ore

Ho tolto la pentola dall’acqua, l’ho lasciata asciugare, ho unto leggermente il fondo con poco olio, adagiato i pezzi di faraona e aggiunto del rosmarino, infornato e acceso in quel momento il forno a 200°C_Am scos-o, am lasat-o sa se usuce, am uns fundul oalei cu un fir de ulei si apoi am pus bucatile scoase din frigider si trecute prin acel fir de ulei plus doua ramurele de rozmarin,  am pus-o in cuptor si am aprins cuptorul in acel moment la 200°C.

Dopo un’ora si presentava così_Asa arata dupa o ora dupa ce o pusesem la cuptor

ho aggiunto le patate a pezzi e del sale_in acel moment am adaugat cartofii si un pic de sare

 ho lasciato un’altra ora in forno girando le patate dopo la prima mezz’ora_am mai tinut o ora in cuptor, dupa prima jumatate de ora am mai miscat cartofii pentru ca cei de deasupra nu erau copti

pronto_gata


Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

