La mia cucina_Bucataria mea

20 giugno 2012

Frutti di mare_Seppioline ripiene_Sepii umplute

Filed under: 03. Secondi_Feluri II, 04. Pesce_Peşte — Adriana Nicoleta @ 20:57

Ho mescolato del pane raffermo tagliato a dadini con pomodori cuori di bue e basilico_Am amestecat piine  veche pe care am tăiat-o cubuleţe cu roşii inimă de bou cubuleţe şi frunze de busuioc

ho riempito le seppie e le ho messe nel forno, l’ho acceso a 150°C e le ho lasciate 25 minuti_am umplut sepiile şi le-am pus in cuptorul rece după care l-am aprins la 150°C şi le-am lăsat să stea exact 25 de minute

servite con un filo d’olio_cind le-am servit am adăugat numai un fir de ulei extravirgin de măsline

totani fatti nella stessa maniera_totani facuti in acelasi mod

Blog su WordPress.com.

