La mia cucina_Bucataria mea

22 giugno 2012

Torta farcita con crema al burro e ganache di cioccolato_Tort cu crema din unt si ganache de ciocolata

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 13:27

Il pandispagna_Pandispanul
4 uova=215 gr_4 oua = 215 gr

mescolate con 300 gr zucchero a velo_le-am amestecat cu 300 de grame de zahar pudra

montate a neve nel robot a velocità massima, abbassato al minimo e aggiunto in ordine_am amestecat cu robotul pina ce erau spuma si apoi am adaugat amestecind la viteza mica
200 ml olio di semi – 200 de ml de ulei de seminte

200 ml latte – 200 de ml de lapte

400 gr farina mescolata con una bustina di 16 gr di lievito per dolci – 400 de grame de faina amestecata cu un plic de praf de copt de 16 grame

la buccia grattugiata di un limone – coaja rasa de la o lamiie

versato nello stampo_am pus in forma

cotto a 180°C per circa 45 minuti_si am copt la 180 de °C pentru 45 de minute


messo a raffreddare sulla gratella rovesciato_l-am scos din forma si l-am pus sa se raceasca pe gratarul rasturnat

spennellato il fondo con del cioccolato fuso_am topit putina ciocolata si am uns fundul blatului

ho tagliato in 3 fete e bagnato con uno sciroppo al cioccolato_am taiat blatul in 3 si l-am insiropat

Ho usato un pezzo di marzapane pronto da 200 gr_Am luat marzapanul,  e o bucata de 200 de grame

che bisognava mescolare con 80-100 gr zucchero a velo_care trebuie amestecata cu 80-100 de grame de zahar pudra

ho tagliato il pezzo in 3 e su ciascuno ho aggiunto del colorante in polvere_dupa aceea am taiat bucata in 3 si pe fiecare am pus cite un colorant praf

ho mescolato bene i pezzi per amalgamare il colore, poi ho stesso il marzapane, sempre aiutandomi con lo zucchero a velo_si am amestecat bine pina ce s-a omogenizat culoarea, l-am intins cu sucitorul folosind mereu zaharul pudra ca sa nu se lipeasca

e ho cominciato a ritagliare le lettere e le strisce_si am inceput sa facem literele si panglicile

Ho arrotolato le strisce sulle matite e le ho lasciate seccare_Panglicile le-am rasucit pe creioane si le-am lasat la uscat

La crema al burro: 120 gr cioccolato al latte_Crema de unt:120 de grame de ciocolata cu lapte

120 gr cioccolato fondente_120 de grame de ciocolata amaruie

si scioglie il cioccolato e si mescola con 340 gr burro_se topeste ciocolata si se amesteca cu 340 de grame de unt

500 gr panna liquida, 50 gr glucosio, 350 gr zucchero e 2 cucchiaini di estratto di vaniglia si mescolano si fanno bollire 2-3 minuti e poi si fa raffreddare_500 de ml de smintina lichida, 50 de grame de glucoza, 350 de grame de zahar si 2 lingurite de extract de vanilie, se lasa sa dea in clocot 2-3 minute si apoi se raceste.

fino a circa 30°C_ pina ce avea aproape 30°C

Ho messo il cioccolato nel robot, velocità massima e aggiunto a filo il composto con la panna_Apoi am pus crema de unt si ciocolata in robot si am aprins la viteza maxima adaugind putin cite putin crema alba, cea cu smintina.

Il risultato_Rezultatul

ho farcito 2 strati con questa crema, messo mezz’ora in frigo_am pus un strat pe doua blaturi si le-am pus in frigider jumate de ora, la fel si crema

il dispositivo girevole home made per la decorazione_dispozitivul care se invirte pentru decorato torturile

la copertura con stagnola del piatto di portata_deasupra lui pun farfuria pe care va sta tortul si pe margini pun staniol ca sa nu se murdareasca

la torta farcita pronta per essere decorata_pun in sfirsit tortul

ricoperto di crema_si incep sa-l imbrac cu crema


con le decorazioni_ decoratiile

 sezione_sectiunea

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

