La mia cucina_Bucataria mea

25 giugno 2012

Pesce_Salmone marinato_Somon marinat

Filed under: 04. Pesce_Peşte — Adriana Nicoleta @ 22:26

Avevo trovato un bel salmone (provenienta, mi pare, Norvegia) di circa 3 kg_ Am gasit un somon frumos care venea cred din Norvegia, de circa 3 kg
che ho trasformato in filetti_pe care l-am transformat in fileuri

ho sistemato i filetti nella teglia con la pelle sotto e ho messo sopra la miscela di zucchero, sale, pepe e aneto (225 gr zucchero, 200 gr sale e 10 gr pepe)_am pus file-ul cu pielea in jos intr-o tava şi l-am acoperit cu un amestec de piper, sare groasa, zahar şi marar (225 gr zahar, 200 gr sare si 10 gr piper)
Ho coperto e messo in frigo, dopo un giorno ho girato i filetti e dopo 2 giorni si presentano così_Am acoperit cu folie transparenta şi am pus la frigider. Dupa o zi i-am intors şi i-am mai lasat o zi dupa care aratau astfel

L’ho tolto, asciugato e tagliato a fettine sottili accompagnato con la salsa alla senape e aneto_L-am scos, uscat si taiat fisii subtirele servit cu sosul de mustar si marar
Per la salsa alla senape_Pentru sosul de mustar
25 gr zucchero – 25 gr zahăr
4 cucchiai di senape – 4 linguri de muştar
3 cucchiai di olio – 3 linguri de ulei
3 cucchiai di aceto – 3 linguri de oţet
si scioglie lo zucchero nell’aceto, si aggiunge la senape mescolando come per la maionese_se topeşte zahărul in oţet, se adaugă muştarul şi amestecind mereu se adaugă uleiul ca la maioneză.

 

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

