La mia cucina_Bucataria mea

25 giugno 2012

Torta bavarese con frutta_Tort diplomat cu fructe

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 22:04

Una lattina di 200 gr di ananas sciroppato e una di 400 di pesche, le ho tagliate a cubetti e lasciate scolare. Oppure pulisco la pellicina a delle fette di arance e le metto a scolare_O cutie de 200 de grame de ananas in sirop si una de 400 de piersici in sirop,  le-am taiat cubulete si le-am pus la scurs. Sau curat de pielita felii de portocale si le las la scurs

Poi faccio una crema inglese montando sulla fiamma 6 tuorli con 200 gr di zucchero a velo_Apoi am separat 6 galbenusuri si le-am batut pe foc cu 200 de grame de zahar pudra pina ce s-a ingrosat crema.

L’ho lasciata raffreddare un po’ e ho aggiunto 20 gr di  gelatina precedentemente ammollata  che ho sciolto in una parte del liquido scolato dalla frutta_Am lasat-o numai putin sa se raceasca si am adaugat 20 de grame de gelatina pe care o topisem cu putin suc din conservele fructelor, la foc mic

ho montato 500 ml di panna e l’ho mescolata con la crema inglese_am batut 500 de ml de smantana lichida si am amesteacat apoi cu crema de galbenusuri

e ho aggiunto la frutta a questa crema_si am adaugat fructele la aceasta crema.
Ho iniziato ad assemblare, ho foderato una pentola con la pellicola e poi con un strato di savoiardi sardi che essendo morbidi non hanno bisogno di essere bagnati, se si usano i savoiardi classici bisogna spruzzarli con un po’ del succo rilasciato dalla frutta_Am trecut apoi la asamblare, am captusit o oala cu film transparent  apoi cu piscoturi (savoiardi sardi) adica un fel de savoiardi mai mari  si mai moi, drept pentru care nu a mai fost nevoie sa ii inmoi cu nimic, daca se folosesc cei clasici trebuie stropiti cu putin din sucul lasat de fructe.

Ho versato dentro la crema e ricoperto con un altro strato di savoiardi. Queste operazioni si devono far veloce perché la crema è ancora tiepida e non deve raffreddarsi molto perché inizia ad addensarsi e non si può più lavorare_Apoi am varsat crema toata si apoi am inchis cu alt strat de piscoturi. Aceste operatii trebuie facute repede pina ce crema e calduta pentru ca daca se raceste mult incepe sa se intareasca si nu se mai poate lucra

Ho chiuso bene con la pellicola_Am adus marginile filmului peste toata chestia si am mai pus inca unul deasupra

Si mette un piatto nella pentola con un peso sopra e si lascia in frigo per una notte, si capovolge e si decora, qua con albume mescolato con zucchero a velo_Se pune o farfurie cu o greutate deasupra si se fa la frigider sa se intareasca pentru o noapte intreaga. Se intoarce pe farfurie si se decoreaza, aici cu albus amestecat cu zahar pudra

sezione_sectiunea

Oppure senza savoiardi in uno stampo di silicone_Sau fara piscoturi pus intr-o forma de silicon

Oppure nella versione con le arance decorato solo con i savoiardi_Sau in versiunea cu portocale decorat doar cu piscoturi

sezione_sectiune

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

