La mia cucina_Bucataria mea

26 giugno 2012

Cremşnit

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Tag: — Adriana Nicoleta @ 13:00

si taglia la pasta sfoglia in un rettangolo_Se taie aluatul frantuzesc intr-un dreptunghi
 cotto a 200°C_şi l-am copt la 200°C pina cind a ajuns aşa
 Ho montato 3 albumi con 3 cucchiai di zucchero_Cu robotul am facut o bezea din 3 albuşuri şi 3 linguri de zahar

ho pesato la gelatina_am cintarit gelatina
IPB Image
l’ho messa in ammollo nell’acqua fredda_am pus-o la muiat in apa rece
IPB Image
dopo qualche minuto è pronta_dupa citeva minute e gata
IPB Image
Ho fatto la crema con 3 tuorli, 1 litro di latte, 3 cucchiai di zucchero, 2 cucchiai di farina e 1 di amido, mescolano sempre a fiamma bassa_Crema am facut-o cu 3 galbenuşuri, 1 litru de lapte, 3 linguri de zahar, 2 linguri de faina şi 1 lingura de amidon, am mestecat-o mereu la foc mic
IPB Image
quando era pronta ho messo la gelatina mescolando, che si scioglie con il calore della crema_şi cind era gata deci calda am adaugat cite o bucata de gelatina care se topea de la caldura cremei
IPB Image
L’ho fatta raffreddare_Apoi am lasat crema sa se raceasca
IPB Image
l’ho mescolata con gli albumi montati_şi am amestecat-o cu bezeaua
IPB Image
Ho schiacciato la pasta sfoglia_Apoi am turtit foetajul
IPB Image
e messo sopra la crema_şi i-am pus crema deasupra
IPB Image
Messo sopra l’altro pezzo di pasta sfoglia_Am pus celalat strat de foetaj
IPB Image
messa al fresco con un peso sopra_şi am lasat-o apoi la rece cu o mica greutate deasupra

2 commenti »

  1. You should be a part of a contest for one of the
    most useful blogs on the net. I most certainly will recommend this web site!

    Commento di Claus — 30 giugno 2012 @ 16:49

  2. Thank you very much-

    Commento di adriananicoleta — 1 luglio 2012 @ 10:34


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

