La mia cucina_Bucataria mea

28 giugno 2012

Covrigi

Filed under: 17. Ricette romene_Reţete româneşti — Adriana Nicoleta @ 17:54

Questi sono gli originali che io ho cercato di riprodurre_Acestia sunt covrigii cumparati la Piatra Neamt pe care am incercat sa ii copiez

Ingredienti impasto_Ingrediente aluat

250 gr farina 00 – 250 gr faina 00

250 gr farina manitoba -250 gr faina cu procent ridicat de gluten

250 ml latte – 250 ml lapte

25 gr lievito di birra fresco – 25 gr de drojdie proaspata

10 gr zucchero – 10 gr de zahar

10 gr olio – 10 gr de ulei

1 uovo – 1 ou

1 cucchiaino di sale – o lingurita de sare

Ho fatto l’impasto e l’ho messo a lievitare in una ciotola unta con poco olio e coperta con pellicola_Am facut aluatul si l-am pus sa creasca intr-un castron uns cu ulei si acoperit cu film transparent.


Ho formato i covrigi e li ho messi a lievitare_Apoi am dat forma covrigilor si le-am pus la crescut

Ho fatto un caramello con 50 gr di zucchero e 1 cucchiaio di acqua, l’ho versato poi nella pentola con acqua bollente, ho aggiunto le ciambelle lievitate e fatto cuocere qualche minuto da ogni lato_Am facut zaharul ars din 50 de grame de zahar si o lingura de apa si l-am varsat intr-o oala cu apa fierbinte,  am pus covrigii dospiti in oala si i-am lasat sa fiarba citeva minute pe fiecare parte


a scolare_i-am pus la scurs

Cotti a 250°C su ambo i lati fino quando erano ben dorati_I-am pus apoi in cuptor la 250°C si cind erau colorati deasupra i-am intors.

Spennellati con un albume d’uovo_Am batut un albus de ou si i-am uns

pronti_gata

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

