La mia cucina_Bucataria mea

29 ottobre 2012

Frutti di mare_Seppie al pomodoro_Sepii cu sos de rosii

Filed under: 04. Pesce_Peşte, 08.10 Pomodoro_Rosii — Tag: — Adriana Nicoleta @ 22:06

Ho saltato in padella coperta con poco olio 2 seppie grandi, dopo 10 minuti le ho tagliate a pezzetti e ho aggiunto un po’ di salsa di pomodoro home made e lasciato ancora cuocere una decina di minuti. Molto morbida e saporita_Aveam 2 sepii mari pe care le-am aruncat intr-un strop de ulei in tigaie, foc mare, capac, dupa 10 minute le-am taiat bucatele si le-am pus putin sos de rosii home-made, le-am mai lasat 10 minute, foarte moale si buna

1 commento »

  1. arata minunat.pe mine ma intereseaza un mod de a pregati arici de mareș am aruncat o galetuta fiindca nu stiam ce pot face cu ei

    Commento di fantana — 24 marzo 2013 @ 19:55


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

