La mia cucina_Bucataria mea

30 gennaio 2013

Plumcake con cacao e loqum_Chec cu cacao si rahat

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 09:09
Ingredienti_Ingrediente
6 uova –  6 oua
400 gr zucchero – 400 gr zahar
600 gr  farina   – 600 gr faina
300 ml latte (io ho usato quello di riso) – 300 m lapte (eu am folosit de orez)
300 ml olio (io ho usato di semi di arachidi) – 300 ml ulei (eu am folosit de seminte de arahide)
1 1/2 bustina lievito per dolci (cca 20 g) – 1 1/2 pliculet praf de copt (circa 20
gr)
2 cucchiai di cacao_2 linguri de cacao
loqum a pezzettini infarinati_rahat bucatele dat prin faina
Si montano le uova intere con lo zucchero (io nel Kenwood a velocità massima), si aggiunge il latte mescolato all’olio (io nel Kenwood a velocità minima) e successivamente la farina mescolata con il lievito, il composto è così_Se bat spuma ouale intregi cu zaharul (eu in Kenwood la viteza maxima), se adauga laptele amestecat cu  uleiul (eu in Kenwood la viteza minima) si apoi faina amestecata cu praful de copt
chec1Si versa quasi tutto il composto nelle teglie (io ho usato 2 da plumcake di 30 cm lunghezza), si aggiungono 2 cucchiai di cacao, si mescola e si versa sopra il composto bianco, sopra si mettono i pezzi di loqum_Se varsa aproape toata compoziti in tavi (eu am folosit doua de chec de 30 de cm lungime), se adauga 2 linguri de cacao, se amesteca si se varsa peste compozitia alba, deasupra se pun bucatile de rahat
chec2Si fa cuocere a 180°C per circa 45 minuti e comunque prima di sfornarlo si verifica con lo stuzzicadenti che sia ben cotto in centro_Se coace la 180°C pentru circa 45 de  minute si in orice caz se scoate din cuptor doar dupa ce s-a verificat cu scobitoarea ca este copt in mijloc
chec3Molto buono, non è unto ed è morbido e soffice_Foarte bun, nu e gras si e moale si pufos
chec4

4 commenti »

  1. E foarte bun checul cu rahat. Mmmmm…
    Ce mai faci, Adriana? Multa putere de munca anul acesta!! Pupici!
    Bulinuta

    Commento di Bulinuta — 30 gennaio 2013 @ 20:57

  2. Bun, bun. Totul ok, multumesc. Ti-am vazut pe fb unul dintre baieti si am remarcat cit au crescut si ei🙂

    Commento di adriananicoleta — 31 gennaio 2013 @ 08:38

  3. Da, Adriana, sunt mari de-acum. Mihnea e cls. a III-a si cel mic in primul an de gradi, desi absenteaza la greu, saracutzul de el. Se imbolnaveste des si deocamdata l-am retras. Marco ce face?

    Commento di Bulinuta — 1 febbraio 2013 @ 19:00

  4. E mare, anul III de liceu🙂

    Commento di adriananicoleta — 2 febbraio 2013 @ 23:27


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

