La mia cucina_Bucataria mea

2 settembre 2014

Torta di mele con ricotta ed uvetta_Tort de mere cu urda si stafide

Filed under: 08.5 Mele-Mere, 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 09:31

La ricetta che ho seguito_Reteta

http://blog.giallozafferano.it/cucinavelocesana/torta-di-mele-ricotta/

Ingredienti – Ingrediente

270 g  farina 00 – 270 gr de faina alba 00

250 g di ricotta – 250 gr de urda

150 g di zucchero o fruttosio – 150 gr de zahar sau de fructoza

4 mele – 4 mere

2 uova – 2 oua

1/2 bicchiere di latte senza lattosio – 1/2 pahar de lapte fara lactoza

2 cucchiai di olio di semi di uva – 2 linguri de ulei di seminte de struguri

il succo di mezzo limone – sucul de la jumatate de lamiie

1 bustina di lievito per dolci della Lidl di 15 g – 1 pliculet de praf de copt pentru dulciuri marca Lidl de 15 gr

 Ho pelato e pulito 3 mele e le ho tagliate a dadini, irrorate con il suco del limone. Nel Ken ho montato le uova con il fruttosio o zucchero (con lo zucchero il composto monta meglio), aggiunto la ricotta, il latte e l’olio e mescolato, poi la farina ed il lievito e mescolato nuovamente ed infine le mele e l’uvetta  mescolando a mano questa volta. Ho imburrato ed infarinato la tortiera di 24 cm di diametro e versato l’impasto. Ho pelato la quarta mela e l’ho tagliata a fettine che ho sistemato sopra l’impasto, ho sparso sopra un altro po’ di fruttosio ed infornato a 180°C per 60 minuti. Nella versione con lo zucchero ho eliminato la mela a fette messa sopra e ho sparso solo un po’ di zucchero_Am curatat 3 mere si le-am taiat cuburele, am adaugat sucul de la jumatate de lamiie. In Kenwood am batut spuma ouale cu fructoza sau zaharul (cu zahar compozitia e mai spumoasa), adaugat urda, laptele si uleiul si amestecat, apoi faina si praful de copt si amestecat si in cele din urma merele si stafidele si am amestecat din nou de data asta cu lingura mai incetisor. Am uns cu unt si tapetat cu faina o forma de tort de 24 de cm de diametru si varsat in ea compozitia. Am curatat un mar si l-am taiat feliute pe care le-am pus peste compozitie si am presarat putina fructoza. Cind am facut-o cu zahar n-am mai pus deasupra marul taiat felii ci am pus doar putin zahar. Am copt in cuptorul incalzit la 180°C pentru 60 de minute. 

con fruttosio_cu fructoza

tortasuccocon lo zucchero_cu zahar

IMG_1872

 

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Blog su WordPress.com.

