La mia cucina_Bucataria mea

3 marzo 2015

Muffin con banane e cioccolato_Muffin cu banane si ciocolata

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 22:47

La ricetta di Phoenix_Reteta lui Phoenix

http://artaculinara.com/forums/topic/4946-muffins-cupcakes/page__view__findpost__p__225660

Ingredienti_Ingrediente

200 gr farina – 200 g faina
50 gr amido – 50 g amidon
15 gr cacao – 15 g cacao
100 gr zucchero (o fruttosio) – 100 g zahar (sau fructoza)
150 ml olio di semi – 150 ml ulei
1 cucchiaino di lievito per dolci – 1 lingurita praf de copt
3 uova – 3 oua
50 ml latte – 50 ml lapte
1 banana – 1 banana
50 gr gocce di cioccolato –  50 g picaturi de ciocolata

Ho mescolato la farina, l’amido, il cacao e il lievito per dolci. Ho montato le uova con il fruttosio a velocità massima e successivamente ho aggiunto a minima velocità l’olio, il latte e la miscela di farine. Mescolando a mano ho aggiunto la banana schiacciata e le gocce di cioccolato. Ho riempito gli stampi in silicone e fatto cuocere in forno a 180°C per 20-30 minuti_Am amestecat faina, amidonul, cacao-a si praful de copt. Am batut spuma ouale cu fructoza la viteza maxima a Kenwood-ului dupa care am coborit-o pe minim si am adaugat uleiul, laptele si amestecul de faina. Apoi amestecind manual am adaugat banana strivita cu furculita si picaturile de ciocolata. Am umplut formele de silicon si am copt la 180°C pentru 20-30 de minute.

muffinblog

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

