La mia cucina_Bucataria mea

10 ottobre 2009

Gnocchi di patate e funghi_Gnocchi din cartofi si ciuperci


Ho usato 2 chili di patate_Am folosit 2 kg de cartofi

01_bilanciaLe ho messe intere nella pentola a pressione in 750 ml di acqua, erano coperte, ho aggiunto il sale e bollito 15 minuti dal fischio_Le-am pus la fiert intregi si cu coaja in apa cu sare in 750 ml de apa (erau acoperiti) si am fiert 15 minute de cind incepe sa fluiere

02_pentola

Bollite e scolate_Fierte si scurse

04_scolate

Ho mescolato nel robot un pugno di farina e dei funghi secchi_ Am amestecat in mixer sau blender ciuperci seci cu un pumn de faina

05_funghi_trittareHo schiacciato le patate intere, la buccia rimane dentro_Am pisat cartofii intregi, coaja ramine inauntru

06_schiacciapatateIn mezzo alle patate ho messo 4 uova (1 uovo per mezzo chilo di patate_Am pus in mijlocul cartofilor 4 oua (doza teoretica e de 1 ou pentru jumatate de kilogram de cartofi)

07_uovoE dopo la miscela di farina e funghi_Apoi amestecul de ciuperci si faina

08_funghiPoi la farina_Si apoi faina

09_farinaHo cominciato a impastare aggiungendo qualche cucchiaio di farina un po’ alla volta_Am inceput sa framint, adaugind citeva linguri de faina pe rind

10_impastareQuando l’impasto non era più appiccicoso ho fatto un grosso salame che ho tagliato a fette con le quali ho fatto dei bastoncini che ho poi tagliato a pezzettini_ Cind aluatul nu s-a mai lipit am facut un salam foarte gros din care am taiat felii pe care le-am rulat apoi ca niste bastonase si din care am taiat apoi bucatele, bastonasele si apoi bucatele trebuie lucrate mereu presarate cu faina pentru ca altfel se lipesc.

11_pezzettiniOgni tanto ho aggiunto della farina per non farli appiccicare_Din cind in cind am adaugat faina ca sa nu se prinda

12_infarinareServiti con burro e salvia_I-am servit cu unt topit si salvie

21_impiattatti

Crea un sito o un blog gratuito su WordPress.com.