La mia cucina_Bucataria mea

24 gennaio 2011

Risotto all’arancia e taleggio_Risotto cu portocala si taleggio

Filed under: 02. Primi_Feluri I, 02.2. Risotto, 06. Formaggi_Brânzeturi — Adriana Nicoleta @ 18:13

Ho soffritto in poco olio la cipolla e quando era trasparente ho aggiunto il riso_Am prajit in putin ulei ceapa si cind era transparenta am adaugat orezul

Ho sfumato con dell’Arneis_Am deglasat cu vin alb sec din Piemonte, Arneis

Aggiunto il succo di 3 piccole arance tarocco_Adaugat sucul de la 3 portocale rosii

Finito di cuocere con dell’acqua bollente, salato e mantecato con il taleggio_Terminat de fiert cu apa fierbinte, pus sare si la sfirsit brinza taleggio

Ed infine abbondante parmigiano_Si la sfirsit mult parmigiano

Ultima mescolata_Se amesteca pentru ultima oara

voilà

5 commenti »

  1. deve essere ottimo, lo proverò e ti dirò..

    Commento di massimo casa — 24 gennaio 2011 @ 19:29

  2. Sei tu l’addetto ai risotti? La ricetta originale prevedeva i mandarini che io non avevo, ho usato 3 arance tarocco piccole ed era leggermente acidulo, ma forse dipende anche quanto succo ne metti. Lo devo riprovare con i mandarini.

    Commento di adriananicoleta — 24 gennaio 2011 @ 19:59

  3. Arata de milioane! Poti sa-mi dai un echivalent romanesc la talegio?
    multam!

    Commento di arcadia — 25 gennaio 2011 @ 21:20

  4. Nu stiu ce sa-ti zic. E o brinza dintr-acelea moi si puturoase inauntru, asemanatoare cu brie, doar ca are coaja mai roscata, nu alba ca brie-ul. Azi am luat iar o bucata ca sa il fac cu mandarine, pentru ca reteta originala asa era, ii fac o poza ca sa vezi cum e. Acum a iesit un picut acrut de la portocale, asta mie nu mi-a placut, de aceea am luat iar si brinza si am luat si mandarine ca sa il fac exact cum era in reteta originala.

    Commento di adriananicoleta — 25 gennaio 2011 @ 22:32

  5. Am facut-o cu brie şi cu mandarine. Ne-a placut, o sa mai facem.🙂

    Commento di arcadia — 3 febbraio 2011 @ 19:32


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

