La mia cucina_Bucataria mea

21 luglio 2012

Bavarese ai mirtilli e yoghurt_Bavareza cu iaurt si afine

Filed under: 09. Dolci_Dulciuri — Adriana Nicoleta @ 23:46

Ingredienti_Ingrediente

– 625 gr di yoghurt (io ho usato un gusto fior di latte che è già dolce e non ho aggiunto zucchero, se si usa un’altro e si vuole un gusto più dolce lo si può aggiungere)  – 625 gr de iaurt (eu am folosit un iaurt cu zahar si de aceea n-am mai pus, daca se foloseste un alt tip de iaurt si se simte nevoia se poate adauga)

500 gr mirtilli – 500 gr afine

30 gr di gelatina (io uso una comprata alla Metro che gelifica poco, consiglio di leggere sulle istruzioni della marca di gelatina che si vuole usare e mettere la giusta quantità per addensare cca 600 gr liquido) – 30 de gr de gelatina (eu folosesc una cumparata la Metro care are putere foarte mica, sfatul meu e sa se citeasca instructiunile de pe gelatina care se foloseste si sa se puna cantitatea corespunzatoare pentru circa 600 gr lichid)

100 ml liquore al frutto della passione (si può usare un qualsiasi altro liquore, spumante oppure succo di frutta, serve solo per sciogliere la gelatina) – 100 ml lichior fruit passion (se poate folosi orice alt lichior, spumos sau suc de fructe, e folosit doar pentru a topi gelatina)

Ho messo la gelatina in acqua fredda, ho scaldato il liquore e sciolto la gelatina. A parte avevo mescolato lo yoghurt con i mirtilli. Ho mescolato insieme i due composti versando il liquore al centro dello yoghurt e mescolando dall’interno come per la maionese. Messo nello stampo e in congelatore per 2 ore perchè era tardi_Am pus gelatina in apa rece, am incalzit lichiorul si topit gelatina. In alt castron am amestecat iaurtul cu afinele. Am amescat impreuna cele doua compozitii varsind lichiorul peste iaurt amestecind din interior ca la maioneza. Pus in forma si 2 ore la congelator pentru ca era tirziu.

2 commenti »

  1. Imi place la nebunie rezultatul si abia astept sa-l fac si eu intr-o buna zi!

    Commento di geladumi — 22 luglio 2012 @ 17:53

  2. Incearca, e rapida si buna, si pe caldura asta e si placuta pentru ca racoroasa.

    Commento di adriananicoleta — 22 luglio 2012 @ 22:41


RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

