La mia cucina_Bucataria mea

23 novembre 2009

Torta salata con foglie di cavolfiore_Tarta sarata cu frunze de conopida

Avevo delle belle foglie di cavolfiore ed era un peccato non usarle, le ho bollite insieme al cavolfiore, messe nel Bimby_Aveam citeva frunze mari si frumoase de conopida asa ca era pacat sa nu le folosesc, le-am fiert impreuna cu restul conopidei, le-am pus frumos in Thermomix

Imagine
il quale le ha ridotte e pezzettini_le-am redus in bucatele micute
Imagine
dopo di che ho aggiunto 2 uova, 2 fileti di pesce che avevo in frigo, sale e un cucchiaino di dado di carne Bimby_dupa care am adaugat 2 oua, un pic de concentrat de supa facut tot in Thermomix si 2 bucati de peste care se odihneau prin frigider.

Prima avevo fatto la pasta al vino del ricettario Bimby_Inainte de aceasta operatie am facut aluatul, care e superb, meritul e tot al lui Bimby=Thermomix si a cartii de bucate adiacente.
Imagine
100 gr vino bianco secco – 100 de gr de vin alb sec
80 gr olio (di oliva extravergine) – 80 de gr de ulei (de masline extravirgin)
300 gr farina di grano tenero (io ho usato 100 di kamut e 200 di grano) – 300 de gr de faina de griu 00 (eu am pus 100 de kamut si 200 de normala)
un pizzico di sale – un strop de sare.
Si mescolano i 2 liquidi_Mai intii se amesteca cele 2 lichide
Imagine
poi si aggiunge la farina_apoi se adauga faina
Imagine
ed in 1 minuto, il Bimby fa la pasta_si intr-un minut, robotul face aluatul
Imagine
molto facile da lavorare_foarte usor de lucrat
Imagine
si stende la pasta_se intinde aluatul
Imagine
si mette nella forma e si aggiunge il ripieno_se aseaza in forma si se adauga umplutura
Imagine
con la pasta rimasta ho fatto la griglia tipica delle crostate_cu ramasitele de aluat am facut clasicul gratar al tartelor
Imagine
l’ho cotta a 180°C pentru 40 de minute_am copt-o la 180°C timp de 40 de minute
Imagine
e la sezione buonissima_si sectiunea foarte buna
Imagine

Lascia un commento »

Non c'è ancora nessun commento.

RSS feed for comments on this post.

Lascia un commento

Crea un sito o un blog gratuitamente presso WordPress.com.

